حرفهای لحظه های دلتنگی
حرفهای لحظه های دلتنگی

حرفهای لحظه های دلتنگی

خدایا متشکرم...

فرصتی پیدا کردم تا به وبلاگ دوستان سر بزنم و مطالبشان را بخوانم ، نوشته های دوستی رو میخونم و صدای دورنم میگه خیلی وقته نگفتی " خدایا شکرت"...

و حال می نویسم...


خدایا شکرت بخاطر اینکه هستی

                  بخاطر سلامتی جسم و روحی که بهم دادی 

                  بخاطر رزق و روزی هلالی که بهم دادی

                  بخاطر قوه درکی که بهم دادی

                  بخاطر خانواده و دوستان ، عزیزانی که در کنارم قرار دادی

                 

و خدایم شکرت میگویم بخاطر همه چیزایی که به من نبخشیدی، زیرا تو بزرگی و من کوچک، تو بخشنده ای و من بنده، تو رازی و من نیاز...

دوستت دارم خدایم 

بنده محتاج تو

         

                 

نظرات 2 + ارسال نظر
اندر احوالات سه‌شنبه 8 بهمن 1392 ساعت 10:40 http://andarahvalat30.blogsky.com

اومدم ببینم تو وبلاگت نوشتی کجا و چی قبول شدی
دیدم نه
چرا ننوشتی؟

فرصت نکردم ، مینویسم عزیزم.

وحید۵۳ شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 07:03 http://razanipoem.persianblog.ir

خدایا خودت ما رو ببخش و...

او بزرگترین بخشنده است

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.