حرفهای لحظه های دلتنگی
حرفهای لحظه های دلتنگی

حرفهای لحظه های دلتنگی

بخشش راهی برای فراموشی


گاهی کسانی در زندگیمون وارد میشن که خواسته یا ناخواسته در حقمون بدیهایی میکنند و اثرش تا مدتها همراهمونه، با اینکه سعی در فراموشی داریم ، اما فقط با یه اشاره کوچیک دوباره اون تلخی به یادمون میآد.

از خیلیا شنیدم که تا نبخشی ، نمیتونی فراموششون کنی ولی به راحتی نمیشه بخشید .

امیدوارم که این حرفا درست باشه که با بخشیدن بشه اون همه تلخی رو از یاد برد.



پی نوشت:

- کلاسای ضمن خدمت به سلامتی تموم شد ، دیگه توانی برام نمونده بود .

- فردا اولین جلسه کلاسای دانشگاهه و امیدوارم به خوبی شروع بشه و با موفقیتم به پایان برسه.

- این روزا همه درگیر خرید و تمیزکاری سال نو هستند، ولی من نمیدونم باید چکار کنم؟ تنبلی رفته به جونم و نمیدونم باید از کجا شروع کنم . کلی خرید دارم، ولی نمیدونم چرا تنبلی میکنم .



نظرات 3 + ارسال نظر
fatima سه‌شنبه 13 اسفند 1392 ساعت 13:07

امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشی.

ممنونم ، شما هم همینطور

بهناز چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 02:54 http://thornbirds.persianblog.ir/

خسته نباشی خانم. امیدوارم دلت بهاری باشه و همیشه از غم جدا باشی.

ممنونم خانمی

وحید۵۳ شنبه 3 اسفند 1392 ساعت 07:24 http://razanipoem.persianblog.ir

میتوان بخشید دوباره آغاز کرد

میشود ولی سخت است

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.