حرفهای لحظه های دلتنگی
حرفهای لحظه های دلتنگی

حرفهای لحظه های دلتنگی

احوال...

ترم 2 هم تموم شد و از 15 ام امتحانات شروع میشه .

امسال سال خوبی برایم نبوده و هر لحظه اش برایم زجر آور بوده و هست . دیشب از ته دلم خواستم که این چند ماه باقیمانده به خیر بگذره ... دیگه تاب هیچ مشکلی رو ندارم ... واقعا ندارم ... اینقدر تو این مدت شوک بهم وارد شده که دیگر نایی ندارم...

مدتهاست که دیگر با کسی در ارتباط نیستم و یعنی نمیتونم به اطرافیانم اعتماد کنم و کسی نیست که حرفای دلم را برایش بگم و واقعا نیازمند کسی هستم که باهاش دردل کنم ، ایکاش کسی بود که حس خوب بودن با او در من بود ولی هیچکس نیست که حرفهایم را درک کند ...


امروز شدیدا محتاج کسی بودم که جمله ای، حرفی و یا حتی با نگاهش بتونه به غمهام پی ببره...

خدایا منتظرم

منتظر کمکت

گاهی فکر میکنم منو فراموش کردی ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.