حرفهای لحظه های دلتنگی
حرفهای لحظه های دلتنگی

حرفهای لحظه های دلتنگی

میدانی ...

گفته بودم که از هرجا عبور کرده باشی ، حست میکنم

گفته بودم که در جمع هزاران نفر از پشت سر با یک نگاه میشناسمت

گفته بودم که صدای تو را از بین صدها صدا می شناسم

گفته بودم که همیشه حست میکنم حتی اگر از کنارم غریبانه عبور کنی...

اما

نگفته بودم که حس کردنت چه لذتبخش است

نگفته بودم که دیدنت چه عذاب زیبایی است که با تمام وجود بهش محتاجم

نگفته بودم که صدایت آرام بخش ترین نوای دنیاست

نگفته بودم که همیشه منتظرتم ...

ولی حالا

میگویم ، که بدانی

دوباره حس کردنت

دوباره دیدنت

دوباره شنیدنت

وتوجه دوباره ات

چه عذابی میدهد

مرا

میدانی ...

 


پی نوشت:

- متن بالا قطره ای از دریای حرفایی است که باید بهت میگفتم ولی نشد ...

- آهنگ " شب بی من بودنت خوش " گوگوش چه زیباست .

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.