حرفهای لحظه های دلتنگی
حرفهای لحظه های دلتنگی

حرفهای لحظه های دلتنگی

اینست این روزای من

ماه آخر سال...

بااینکه برای تموم شدن این سال لحظه شماری میکنم، ولی تموم شدن این ماه برایم زجرآورترین حادثه دنیاست .

این روزا مثه یک مجسمه شده ام که حرکت میکنم ولی هیچ اثری در من ندارد ، انگار رویایی تلخ است که فقط باید تحملش کنم تا پایان بگیرد ...


فشار درسا و پایان نامه رو کاملا احساس میکنم ... و اوضاع معمولیست ولی برای من سخت و کند است ...

میدانم این روزا آستانه تحملم سخت پایین اومده ، چشمانم سدیست که نمیدانم تا کی تحمل دارد...


نظرات 1 + ارسال نظر
بهناز پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 11:56 http://thornbirds.persianblog.ir/

امیدوارم سال جدید برات کلی خوشی و عشق به همراه داشته باشه. سالی پر از لبخند برات باشه. هرچی غم هست بره که دیگه برنگرده

دوست خوبم ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.