حرفهای لحظه های دلتنگی
حرفهای لحظه های دلتنگی

حرفهای لحظه های دلتنگی

دلخوشی های کوچک ...



دل آدم ...چه گرم می شود گاهی ساده... به یک دلخوشی کوچک...

به یک احوالپرسی ساده...
به یک دلداری کوتاه ...
به یک "تکان سر"...یعنی...تو را می فهمم...

به یک گوش دادن خالی ...بدون داوری!
به یک همراهی شدن کوچک ...
و حتی یک همراهی کردن ممتد آرام ...
به یک پرسش :"روزگارت چگونه است ؟"

به یک دعوت کوچک به صرف یک فنجان چای !
به یک وقت گذاشتن برای تو...
به شنیدن یک "من کنارت هستم "...
به یک هدیه ی بی مناسبت ...
به یک" دوستت دارم "بی دلیل ...

به یک غافلگیری:به یک خوشحال کردن کوچک ...
به یک نگاه ...
به یک شاخه گل...
دل آدم گاهی ...چه شاد است ...
به یک فهمیده شدن ...درست !

به لبخند!
به یک سلام !
به یک تعریف به یک تایید به یک تبریک ...!!!

و ما چه بی رحمانه این دلخوشی های کوچک و ساده را از هم هم دریغ میکنیم و تمام محبت و دوست داشتن مان را گذاشته ایم کنار تا به یک باره همه آنها را پس از مرگ نثار هم کنیم

نظرات 2 + ارسال نظر
اندر احوالات چهارشنبه 27 آذر 1392 ساعت 14:21 http://andarahvalat30.blogsky.com

دل من گرم می شه به کامنت های پر از محبتت
ممنونم ازت دوستم

خواهش میکنم ، خانمی امیدوارم هیچ وقت غمی در زندگیت نباشه...

sadeh پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 21:54 http://khatre.blogsky.com/

سلام عکسای شماله ؟
ادم جالبی هستی چند تا از پست هاتو خوندم

سلام
بله عکسای شماله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.