حرفهای لحظه های دلتنگی
حرفهای لحظه های دلتنگی

حرفهای لحظه های دلتنگی

روزنوشت4


واقعا خیلی سخته بعد از یک سال و نیم دوباره شروع به درس خوندن ، تو این هوای عالی که همه میرن مسافرت خب دلم سفر میخواد .

همه جا حرف از مسابقات والیبال و جام جهانیه ، ولی من گرفتار درسا...

این روزا هر کاری رو میخوام شروع کنم میگم بعد از 7 تیر ... ناخودآگاهه و همه برنامه ریزیا بهم ریخته ... خیلی دلم میخواد مثل قبل با انرژی درس بخونم و معدلم الف بشه ، ولی توانی ندارم ...

دیشب مامان میگه ولش کن حتما که نباید 20 بشی ، میگم مامان جان فکر میکنی با این اساتید محترم و عصا قورت داده و این حجم کتابا (از 500 صفحه کمتر نیستن) میشه 20 گرفت ، دلت خوشه عزیز....

اینم از احوال این روزای ما ...

دلتنگی

تحمل غروبای جمعه چقدر سخته

غمی داره که تاب تحملش رو هرکسی نداره


********


قطار می رود
تو می روی
تمام ایستگاه می رود
و من چقدر ساده ام
که سالهای سال
در انتظار تو
کنار این قطار رفته ایستاده ام
و همچنان
به نرده های ایستگاه رفته
تکیه داده ام!

قیصر



سرگرمی


اگه مثل من عاشق "پازل " هستید و از بچگی عاشق حل اشکال مختلف بودین ، یه سایت خیلی ناز بهتون معرفی میکنم . به این آدرس سر بزنین و لذت ببرین

عشق چیست؟


نمیدانم عشق چیست ؟ چون تا بحال تجربه اش نکرده ام . ولی هر چه هست درعین حال شیرین و تلخه . دل را میسوزانه ولی همراه با شادیه . غم در دلت هست ولی به چشمان نوری میده که روشن تر از خورشید.

بعضی وقتا فکر میکنم حتی خدا هم نمیداند که چیست ؟چون او نمیدونست خلقش کرد و در وجود انسان قرارش داد تا همیشه به یاد خدا باشد .

تماشای فیلمای عاشقانه رو خیلی دوست دارم . وقتی بی حوصله ام و البته تنها معمولا به تماشای بربادرفته یا کازابلانکا یا نوامبر شیرین ... میشینم .با اینکه بارها دیدمشون ، اما بازم دوستشون دارم.

و امروز تکرار سریال کارادایی رو نگاه میکردم و تنها بودم و کلی با آهنگ سریال گریه کردم و از دیدن سریال و رابطه فریده و ماهور واقعا سخته . با اینکه میدونم فیلمه ولی بازم قشنگه ، با خودم میگم با اینکه شیرینه ولی بازم تلخه ، یه تلخی که حاضری برا رسیدن به هدف تحملش کنیم.


پی نوشت:

- از همه دوستان عزیز که به من محبت دارن و حالم میپرسن ممنونم . فعلا روزا میگذرن و منم سعی میکنم فکرم رو مشغول درسا کنم تا مسائل دیگه . خوشبختانه خانواده ازم حمایت میکنن. ولی بعضی وقتا نمیتونم جلوی اشکامو بگیرم و هنوزم نتونستم خودمو ببخشم .

- از دو هفته دیگه امتحانا شروع میشه ، برام دعا کنین که خوب بدم و دلم ویخواد مثل دوره کارشناسی معدلم الف بشه.

- بازم از همتون ممنونم.