حرفهای لحظه های دلتنگی
حرفهای لحظه های دلتنگی

حرفهای لحظه های دلتنگی

عشق چیست؟


نمیدانم عشق چیست ؟ چون تا بحال تجربه اش نکرده ام . ولی هر چه هست درعین حال شیرین و تلخه . دل را میسوزانه ولی همراه با شادیه . غم در دلت هست ولی به چشمان نوری میده که روشن تر از خورشید.

بعضی وقتا فکر میکنم حتی خدا هم نمیداند که چیست ؟چون او نمیدونست خلقش کرد و در وجود انسان قرارش داد تا همیشه به یاد خدا باشد .

تماشای فیلمای عاشقانه رو خیلی دوست دارم . وقتی بی حوصله ام و البته تنها معمولا به تماشای بربادرفته یا کازابلانکا یا نوامبر شیرین ... میشینم .با اینکه بارها دیدمشون ، اما بازم دوستشون دارم.

و امروز تکرار سریال کارادایی رو نگاه میکردم و تنها بودم و کلی با آهنگ سریال گریه کردم و از دیدن سریال و رابطه فریده و ماهور واقعا سخته . با اینکه میدونم فیلمه ولی بازم قشنگه ، با خودم میگم با اینکه شیرینه ولی بازم تلخه ، یه تلخی که حاضری برا رسیدن به هدف تحملش کنیم.


پی نوشت:

- از همه دوستان عزیز که به من محبت دارن و حالم میپرسن ممنونم . فعلا روزا میگذرن و منم سعی میکنم فکرم رو مشغول درسا کنم تا مسائل دیگه . خوشبختانه خانواده ازم حمایت میکنن. ولی بعضی وقتا نمیتونم جلوی اشکامو بگیرم و هنوزم نتونستم خودمو ببخشم .

- از دو هفته دیگه امتحانا شروع میشه ، برام دعا کنین که خوب بدم و دلم ویخواد مثل دوره کارشناسی معدلم الف بشه.

- بازم از همتون ممنونم.



نظرات 2 + ارسال نظر
باران پاییزی چهارشنبه 7 خرداد 1393 ساعت 10:37 http://baranpaiezi.blogsky.com

اشک برای ریختنه دیگه دختر خوب. اشکهاتو که ریختی سبک میشی حتا اگه راهی پیدا نکنی. سبکی و آرامش باعث میشه دلت قرص شه یکی توی یه جای این دنیا برای آرامشت دعا میکنه. امیدوار باش که خدا هیچوقت بنده هاشو فراموش نمی کنه حتا تو سخت ترین شرایط. به حضورش و به مهرش و به لطفش ایمان دارم. خوشبخت باشی دوست من و موفق در امتحانات درسی و خصوصن امتحانات زندگی که اگر چه آموزگارش گاهی سخت میگیره اما به موقع هم پاداش میده
من عاشق غرور و تعصب هستم . هر زمان که فیلمهام ته بکشه به سراغش می رم و از دیالوگاش لذت می برم

باران عزیز ممنونم

وحید۵۳ چهارشنبه 7 خرداد 1393 ساعت 09:41 http://razanipoem.persianblog.ir

عشق گاهی یه غده ی سرطانی بدخیم می مونه که تو سر آدم می زنه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.