حرفهای لحظه های دلتنگی
حرفهای لحظه های دلتنگی

حرفهای لحظه های دلتنگی

بلاخره امسال تموم شد...

خدا رو شکر میکنم که بالاخره این سال تموم شد.

و برای سال جدید لحظه شماری میکنم ، این سال برای من خاطره خوشی نداشت ... و چند روزه که دارم فکر میکنم تا حداقل یه خاطره خوب پیدا کنم ولی هیچ چیزی نیست ...

اما درسایی برایم داشت ، و جوری این درسا رو بهم یاد داد و فهموند که هیچوقت فراموش نکنم ...

و از همه مهمتر به هیچ کس اعتماد نکنم حتی هم خون ام .


دوستان عزیز امیدوارم سال خوبی رو پشت سر گذاشته باشید و  سال جدید نیز سرشار از زندگی و شادی و موفقیت برایتان باشد .


مهر وجود...

هر جا که میرم

مهر وجودت را زده ای


انگار میدانستی روزی میروی

پس نخواستی تنهایم بگزاری

حتی برایه لحظه ای...

برچسب...

سخته که برچسب داشته باشی ...

و تقریبا عادت همه مون شده که به هم برچسب بزنیم وبا اون همدیگر و تعریف و قضاوت کنیم ...


پی نوشت :

- تصمیم گرفتم که مطلبی که به ذهنم میاد رو می نویسیم و اینجا به اشتراک بزارم ... نمیدونم چه بازخوردی داره ، ولی میخوام که این کار و انجام بدم . پستای قبلی هم از اون نوشته هام هست .

-" خاطرات تو" سیروان واقعا عالیه از همه نظر، هم شعر و آهنگ وتنظیم و البته کلیبش . امیدوارم همیشه موفق باشه.

دله کوچیکم ...

گاهی فکر می کنم که خیلی بچه ام هنوز بزرگ نشدم

با یه دلیل ساده اینقدر شاد میشم و از ته دل میخندم که با یه اتفاق خیلی بزرگ به یه لبخند تمامش میکنم .

وگاهی با شنیدن یه آهنگ و یا یادآوری یه خاطره تلخ اینقدر غمگین میشم که دیگه نایی برای حرکت ندارم ... نمیدونم همه ادمها اینطورین یانه

ولی به این نتیجه رسیدم که دله من خیلی کوچیکه ... و هنوز بزرگ نشده ...و باید خیلی مواظبش باشم.


8/12/93

تو را دوست می دارم

تو را به جای همه کسانی که نشناخته ام دوست می دارم

تو را به خاطر عطر نان گرم

برای برفی که اب می شود دوست می دارم

تو را برای دوست داشتن دوست می دارم

 

تو را به جای همه کسانی که دوست نداشته ام دوست می دارم

تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم

 

برای اشکی که خشک شد و هیچ وقت نریخت

لبخندی که محو شد و هیچ گاه نشکفت

دوست می دارم ...

 

تو را به خاطر خاطره ها دوست می دارم

برای پشت کردن به ارزوهای محال

به خاطر نابودی توهم و خیال دوست می دارم

تو را برای دوست داشتن دوست می دارم

 

تو را به خاطر بوی لاله های وحشی

به خاطر گونه ی زرین افتاب گردان

برای بنفشیه بنفشه ها دوست می دارم

تو را به خاطر دوست داشتن دوست می دارم

 

تو را به جای همه کسانی که ندیده ام دوست می دارم

تورا برای لبخند تلخ لحظه ها

پرواز شیرین خا طره ها دوست می دارم

تورا به اندازه ی همه ی کسانی که نخواهم دید

دوست می دارم ...

 

اندازه قطرات باران ، اندازه ی ستاره های اسمان دوست می دارم

تو را به اندازه خودت ، اندازه آن قلب پاکت دوست می دارم

تو را برای دوست داشتن دوست می دارم

تو را به جای همه ی کسانی که نمی شناخته ام ...دوست می دارم

تو را به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام ...دوست می دارم

برای خاطر عطر نان گرم

و برفی که آب می شود

و برای نخستین گناه

تو را به خاطر دوست داشتن...دوست می دارم

 

تو را به جای تمام کسانی که دوست نمی دارم

دوست می دارم ...

  اولین بار این شعررو تو سریال مدارصفردرجه شنیدم ، فکرمی کنم دبیرستانی بودم. آن وقت فقط ارش خوشم آمد ولی الان درکش میکنم.

پل الوار