حرفهای لحظه های دلتنگی
حرفهای لحظه های دلتنگی

حرفهای لحظه های دلتنگی

شب آرزوها



همه جا صحبت از امشبه ، "شب آرزوها"


و منم دلم میخواد آرزو کنم .


- آرزوی آرامش در زندگی دارم .


- آرزوی سلامتی برای همه عزیزانم .



"و به یاد آرزوهایم سکوتی میکنم بالاتر از فریاد "


پی نوشت:

  • از همه دوستان عزیز ممنونم، این مدت خیلی سخت بود ، و دیروز حدود ساعت 5 ،  "آزاد" شدم  . این حرفو وکیلم بهم گفت.
  • اگه تا دیروز لحظه ای تردید داشتم ولی با اتفاقاتی که تو محضر افتاد ، به یقین رسیدم که بهترین تصمیم رو گرفتم . به سختی جلویه خودمو گرفتم که گریه نکنم ،به محض اینکه خونه رسیدم اشکام جاری شد و تو خوابم گریه میکردم .
  • امروزم ثبت احوال برای گرفتن شناسنامه سفید رفتم و تا دوشنبه بهم میدن.
  • خدایا یعنی میشه این 45 روز از زندگیم حذف بشه .

نظرات 2 + ارسال نظر
باران پاییزی یکشنبه 14 اردیبهشت 1393 ساعت 09:17 http://baranpaiezi.blogsky.com

خیلی براتون خوشحالم بانو.
امیدوارم اینبار اسمی وارد شناسنامه تون بشه که لیاقت شما رو داشته باشه و در کناره هم به آرامش برسید و شادمانب نصیب زندگیتون باشه

باران عزیزم ممنون

اندر احوالات پنج‌شنبه 11 اردیبهشت 1393 ساعت 19:18 http://andarahvalat30.blogsky.com

یعنی جدا شدی؟

بله عزیزم
اینکار از اول اشتباه بود ، هر چه تلاش کردم نشد و کار به اینجا کشید و الان دیگه همه متوجه اشتباهشون شدن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.